icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Gå mellan Smygehuk - Treriksröset c:a 205 mil under 2022

Utmärkt medlem
860 inlägg
25 december 2021 19:09

Jag gillar utmaningar, någon som vill hänga på? Blir i snitt lite drygt 5 km per dag, hur man lägger upp det hela och hur långt man själv vill gå per dag avgör man själv och när man går i mål under året beror på dig själv.

Vi skriver i tråden hur det går och hur långt vi gått när vi känner för det. Ska inte vara något tvång vi gör det här för att det är kul och peppar varandra 👟👟👟

• Veteran
    1622 inlägg
    1 januari 2023 10:42

Nytt år nya utmaningar. 

Vad är Turf ?
    Helt nytt begrepp för mig.

Ett inspererande år 2023 för oss alla heart 

• Utmärkt medlem
    860 inlägg
    1 januari 2023 11:49
    piaan55 skrev den 1 januari 2023 10:42

Nytt år nya utmaningar. 

Vad är Turf ?
    Helt nytt begrepp för mig.

Ett inspererande år 2023 för oss alla heart 

Här kommer en länk om vad Turf är

https://sv.wikipedia.org/wiki/Turf

• Veteran
    1622 inlägg
    1 januari 2023 12:03

Tusen tack Digitali

• Utmärkt medlem
    508 inlägg
    1 januari 2023 13:47

Ny utmaning vore kul! Tänker att nånstans runt 205 mil som vi haft nu är ett ganska bra mål. smiley Funderar på om de skulle va kul att ha någon form av runda mellan de centrum eller nån plats som ligger typ där vi bor eller någon favorit plats.smiley 

• Utmärkt medlem
    860 inlägg
    1 januari 2023 18:00

Wasa79 en tanke jag fick efter jag postat mitt inlägg var att vi lägger upp inspirerande bilder (kanske månadsvis eller när andan faller på) från våra promenader/vandringar kan då vara i våra närområden eller om man är på resande fot. Håller med om att 205 mil är ett realistiskt mål att klara på ett år även om man får en svacka. 

• Utmärkt medlem
    508 inlägg
    1 januari 2023 18:11
    Digitali skrev den 1 januari 2023 18:00

Wasa79 en tanke jag fick efter jag postat mitt inlägg var att vi lägger upp inspirerande bilder (kanske månadsvis eller när andan faller på) från våra promenader/vandringar kan då vara i våra närområden eller om man är på resande fot. Håller med om att 205 mil är ett realistiskt mål att klara på ett år även om man får en svacka. 

Låter som en bra idé smiley

• Veteran
    7559 inlägg
    1 januari 2023 18:55

Kul idé! Jag tror inte att det blir fullt lika många kilometer för mig nästa år eftersom en del promenader kommer att ersättas av bilåkning till brukshundsklubben för träning.
    Jag har inga direkta mål för promenerandet men nog lär jag komma upp i 205 mil om jag får ha hälsan med mig. 

Ska ta och kolla in Turf, kanske kan det vara något för att få lite mer inspiration till lite olika rutter smiley

• Utmärkt medlem
    860 inlägg
    1 januari 2023 18:59