Efter en period med pollenallergi och sjukdomar är jag äntligen tillbaka på banan och känner att nu är det dags att komma ner ytterliggare lite till i vikt. Under dem senaste veckorna har jag inte haft något viktminskningstänk och heller inte kunnat träna, men vägen har legat stabilt vilket jag är tacksam över. Men nu är det dags för nya hårdare tag!
Är här fler som vill kämpa ihop? Vi peppar och stöttar varandra i med och motgångar! Detta är ingen tävlig, mer än mot sig själv. Var och en sätter själv upp sina mål och sin plan. Däremot får ni gärna rapportera in er vikt så ska jag försöka lägga in den här.
_________Startvikt___Nuvarande vikt___Förändring_____Målvikt_____Längd
Yatzy_____97,6 kg_____92,8kg_______-4,8kg________70kg______178cm
Liinage____76.4kg_____68,8kg_______-7,6kg________57kg______160kg
Throw_____98,0kg_____80,5kg_______-17,5kg_________70kg______174cm
Rejeel ____86,7kg______70,9kg_______-15,8kg________55kg______159cm
SuperK____78,3kg_____73,9kg________-4,4kg________ca 60kg__________?
Soltimme__87,4kg_____84,5kg________-2,9kg________70kg______169cm
Nathalia___71,1kg_____72,6kg________+1,5kg_________68kg______170cm
Havet______92,1kg_____96,8kg________+4,7kg_________74kg______173cm
Dooky______117,0kg____116,6kg_______-0,4kg_________65kg______170cm
Ericam83___110,2______101,8kg________-8,4kg_________65kg______165cm
Neleh________70,8 kg___70,0kg_______-0,8kg___________60 kg_____158 cm
Keighlee______67,7kg______67,7kg______-0,0kg________56kg_______165cm
En ny nattvecka, usch! Vill bara höra ifrån nya chefen att papprena är klara så att jag kan skriva på å sen säga upp mig. Klarar inte av att hålla sånt här inom mig, speciellt när jag vet att det kommer orsaka KAOS! Känner att stressen över det hela påverkar mig matmässigt. Jag tröstar mig själv och finner ursäkter till att unna mig saker. Det har inte varit några större grejer eller frosseri men tillräckligt för att få mig lite ur balans, som säkert kommer visa sina spår på veckans vägning. Pepp, Pepp, Pepp å mer Pepp till alla andra!
Halloj....
Är det bara jag kvar i tråden? :-)
Vägdag, 99,3 kg, minus 10,9 kg nu. Supernöjd!
Vad skall jag göra. Äter hela tiden, är sugen jämt. Vågen visar på plus. Ingen motivation till mat och träning!
Vikt igår 98,8 kg :(
Tänkte bara säga att jag återvänder hit nu :D Allt har äntligen lugnat ner sig lite och det är dags och finns tid och ork till att kämpa vidare med vikten.. Blir ett längre inlägg ikväll :)
Jag har haft mycket att göra den senaste veckan och har inte varit så aktiv här.
Jag väger mig inte för tillfället och har också svårt med insperation.
Jag har också ätit allt som jag inte ska äta. Chips, läsk och choklad.
Jag har också halkat iväg på dåliga matvanor nu igen och jag mår väldigt dåligt över detta, både psykiskt och fysiskt. Ska börja prata med någon om dessa problem så hoppas jag ska må lite bättre snart.. :)
Det är bara att kämpa på, lycka till allihopa!
Kom igen nu girls! Jag vet att det är skit tufft just nu! Men tillsammans kan vi få det att gå bättre! Nu kämpar vi ihop!
Den senaste tiden har jag ätit vad jag velat och när jag velat. Vikten låg på 94,5kg innan helgen.. Inte så nöjd med siffrorna, men ändå tacksam över att dem inte är bhögre med tanke på att jag inte skött mig. Nu är målet att sakta men säkert hitta tillbaka till bättre vanor :)
Matmässigt så var min helg katastrofal! Men socialt, toppen!
Vi var hembjudna till bästa vännerna som bjöd på hemmagjord pulled beef, sjuuuukt gott! Å till efterrätt bjöds det på nutellasemifreddo, ja ni hör ju bara där!
Chips plockades fram och vinglasen fylldes på.
Men jag struntade i det och åt å drack med gott samvete, för jag kände att det var ett val jag gjorde. Inget snedsteg utan ett medvetet val. Det kommer säkert ha satt sina spår som lär visa sig på fredagsvägningen.
Idag har jag sagt upp mig på jobbet å det känns skönt. Skönt stt gå bort klumpen i magen och gå vidare.
Jag kan känna att det där med snedsteg hit och dit är något man både kan njuta av och må dåligt av. Dem gångerna jag tex är på kalas och äter av allt som bjuds, även sådant som är förbjudet normalt sett, ser jag inte riktigt som snedsteg eftersom jag då gjort ett medvetet val att äta av det och njuta.
Snedsteg för mig är snarare tex när man går och handlar och det slinker ner en snickers i korgen. Medvetna val räknar jag sällan som snedsteg. För mig handlar min resa mycket om att bli mer medveten om mina val och att försöka tänka till en gång extra. Så ericam83 tycker absolut inte du behöver ha något dåligt samvete.
Ligger i soffan å tycker synd om mig själv, nackspärr och skitont ner mot skuldran. Fick sjukskriva mig idag å imorn. Imorgon kommer min kompis som är massör å masserar mig. Hoppas hoppas de blir bättre! Hur många är vi kvar i gruppen?