Tänkte höra om några av er är intresserade av att hoppa på en viktutmaning efter nyår. Har bra erfarenhet av små "tävlingar", de gör att man kämpar lite extra på löparbandet och att man tänker efter en gång till innan man faller för frestelsen.Min tanke är att dra igång en viktutmaning här som sträcker sig över 2011. Mitt mål är att nästa nyår ska jag ha och känna mig bekväm i klänning. Det gör jag inte i dagsläget, men jag behöver många små utmaningar och peppningar på vägen, så jag hoppas några av er vill hänga på.Första deletappen har invägning måndagen den 3 januari och håller på fram till söndagen den 13 februari. Det är 6 veckor och sen drar nästa etapp igång, 6-8 veckor för varje etapp, hela 2011.Vill man så kan man naturligtvis vara med på ett par etapper, vi kör en anmälning inför varje etappstart.Så, vem vill haka på Viktutmaning 2011 - Etapp 1, fin till Alla hjärtans dag?
Mycket engagerad
330 inlägg
Jag hakar på!!! behöver alla sporrar jag kan få!Mitt mål för 2011 är att nå min målvikt innan året är slut.
Jag vill också vara med! :)
jag hoppar gärna på! :)
Toppen, kul att ni vill hänga på. Känner ni fler här på matdagboken så dra med dem med. Ju fler desto roligare. Jag vill precis som du, Matilda8, nå målvikt under 2011 och jag kände att jag behöver all hjälp jag kan få.
Ja samma här, planerar en utlandsresa till December nästa år och då vill jag vara snygg och smal på stranden ;) 1 år tror jag är en rimlig tid för att gå ner 20 kg, eller jag hoppas det iallafall.
Jag vill gärna vara med =) 2010 har inte varit något bra år viktmässigt min lägstavikt 76kg i våras men är uppe på 81kg igen. Målet är att nå 72kg under 2011
Jag vill vara med :)
Yeey! Jag vill jag vill! Har precis gått i tankarna att jag måste ta tag i allt igen efter nyår, framför allt maten, så jag är hemskt gärna med! :)
Hej.Vad kul att ni vill vara med! Skriver in er i listan nu, än så länge är vi 8 st.MalinnimariacomeyMatilda8mufflonmålisiktenollSunsetTheJanJulen är också min utförsbacke. Innan julen 2009 vägde jag 97 kg, hade jättebra viktminskningstakt och allt, men sen kom julen ivägen och nu väger jag 106 kg. Så detta år ska jag ta tag i allt DIREKT efter julhelgen :)
jag hänger gärna med!