Tänkte höra om några av er är intresserade av att hoppa på en viktutmaning efter nyår. Har bra erfarenhet av små "tävlingar", de gör att man kämpar lite extra på löparbandet och att man tänker efter en gång till innan man faller för frestelsen.Min tanke är att dra igång en viktutmaning här som sträcker sig över 2011. Mitt mål är att nästa nyår ska jag ha och känna mig bekväm i klänning. Det gör jag inte i dagsläget, men jag behöver många små utmaningar och peppningar på vägen, så jag hoppas några av er vill hänga på.Första deletappen har invägning måndagen den 3 januari och håller på fram till söndagen den 13 februari. Det är 6 veckor och sen drar nästa etapp igång, 6-8 veckor för varje etapp, hela 2011.Vill man så kan man naturligtvis vara med på ett par etapper, vi kör en anmälning inför varje etappstart.Så, vem vill haka på Viktutmaning 2011 - Etapp 1, fin till Alla hjärtans dag?
Mycket engagerad
330 inlägg
Ja, jag hänger på! =)
Jag är gärna med!min utmaning är1) komma i samma form igen till sommaren, som jag var både i år och förra året, kanske lite tidigare och mer koncentrerat för 20112) håller formen efter sommaren ochså ..... detta är den sanna utmaningen.så upplägget passar bra...
Jättekul att så många vill vara med. Nu är vi 23 st som ska kämpa.Jag kan ju säga att jag har skött mig dåligt de senaste veckorna och det inte kul alls att känna byxorna och ställa sig på vågen. Och snart är det jul. Känns nästan lite hopplöst ibland. Men nästa år ska det bli ändring, och det ska börja redan nu.Deltagarlista:Alertababs2chefemma83HavetJodineLiinsanlinamiaMalinniMammaEvamammutmariacomeyMatilda8Mli123mufflonmålisiktenollSessaspnSunsetsvan1TheJanTriangel
Hej jag är relativt nu här trots att jag har varit medlem ett tag men jag vill också gärna hänga med på utmaningen. Vill slänga dom sista kilona jag har kvar 15-18 kg...//Cee
jag e också me :)
Jag vill gärna vara med :)
Jag vill gärna vara med :)
Jag vill vara med! :)
Vill också gärna vara med :) Har ett delmål att vara under 56 Kg till 20 Januari då jag och killen fyller 5 år + att veckan efter så fyller jag 20 :D
Jag är med, vill int på nästa sommarens kalaser få frågor som ''oj, vad roligt att ni ska få barn'' och försöka gömma magen med händerna så att morfar inte pickar på magen och frågar att ''varifrån har den här kommit då??''...