Tänkte höra om några av er är intresserade av att hoppa på en viktutmaning efter nyår. Har bra erfarenhet av små "tävlingar", de gör att man kämpar lite extra på löparbandet och att man tänker efter en gång till innan man faller för frestelsen.Min tanke är att dra igång en viktutmaning här som sträcker sig över 2011. Mitt mål är att nästa nyår ska jag ha och känna mig bekväm i klänning. Det gör jag inte i dagsläget, men jag behöver många små utmaningar och peppningar på vägen, så jag hoppas några av er vill hänga på.Första deletappen har invägning måndagen den 3 januari och håller på fram till söndagen den 13 februari. Det är 6 veckor och sen drar nästa etapp igång, 6-8 veckor för varje etapp, hela 2011.Vill man så kan man naturligtvis vara med på ett par etapper, vi kör en anmälning inför varje etappstart.Så, vem vill haka på Viktutmaning 2011 - Etapp 1, fin till Alla hjärtans dag?
Mycket engagerad
330 inlägg
Välkommen Krity och vad kul att du hittade hit. = ) Jag tror nog det räcker med att du bara rapporterar in din vikt hit så att Mufflon får med den i sammanställa den och därmed är du då med på listan och således också i tävlingen som sådan. Och ja, jag undrar faktiskt lite också som Mait, - vad är själva utmaningen???
Utmaningen är så klart att gå ner i vikt :) Jag har dragit igång en ny tråd (eftersom den här börjar bli så lång), där vi kan rapportera in vikten. Viktutmaning 2011 - Fin till Alla Hjärtans Dag heter den, om ni inte har hittat den än :)
Vet inte hur många som läser här nu när den andra tråden är igång, men vill bara påminna lite om den andra tråden, för det är några som inte har rapporterat in startvikt och de är följande: Alerta camlu2 chef empria Ewilia fabiole gottis57 Inkku Jodine karin81 Liinsan Madene Malinni mammut mariacomey mariewe miac Mli123 målisikte Nena123 Schnigel sjoddan spn TheJan tinni Triangel Wictory Ikväll är sista kvällen för att rapportera om man vill vara med denna etapp! Hoppas ni vill vara med :)
Oj, jag skrev visst min vikt på den nya tråden:P Jag väger nu 87.6.... 3 kilo upp under julen... kul... Men igår började jag!
Liinsan, jättebra att du skrev i nya tråden, det är den vi ska använda hädan efter, eftersom den här tråden blev så lång redan innan vi startat utmaningen :)
Har skrivit i den nya tråden också,men behöver nog vara med längre än till alla hjärtans dag... Mina 81,5kg från igår är mkt för mkt till 160cm.....
Hej. Är jag alldeles för sent ute? Jag började den 3e januari här (igen, va med 2009) och vägde 2011-01-03 in mig på 73,6kg. Skulle super gärna vara med. Trots att jag hittade denna utmaning lite väl sent. Lycka till alla!
Hej ....kanske lite sent ute för att vara med i denna etapp.......
kanske bättre o anmäla sej i samma vecka som 13/2.......
Hänger gärna på........