icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Viktutmaning 2011

Mycket engagerad
330 inlägg
29 november 2010 18:50

Tänkte höra om några av er är intresserade av att hoppa på en viktutmaning efter nyår. Har bra erfarenhet av små "tävlingar", de gör att man kämpar lite extra på löparbandet och att man tänker efter en gång till innan man faller för frestelsen.Min tanke är att dra igång en viktutmaning här som sträcker sig över 2011. Mitt mål är att nästa nyår ska jag ha och känna mig bekväm i klänning. Det gör jag inte i dagsläget, men jag behöver många små utmaningar och peppningar på vägen, så jag hoppas några av er vill hänga på.Första deletappen har invägning måndagen den 3 januari och håller på fram till söndagen den 13 februari. Det är 6 veckor och sen drar nästa etapp igång, 6-8 veckor för varje etapp, hela 2011.Vill man så kan man naturligtvis vara med på ett par etapper, vi kör en anmälning inför varje etappstart.Så, vem vill haka på Viktutmaning 2011 - Etapp 1, fin till Alla hjärtans dag?

• På gång
    22 inlägg
    28 december 2010 17:54

ka vill också hänga på. körde ett race i våras o gick ner 10kg men tyvärr har nästan alla dem kommit tillbaka igen. kämpa tillsammans med andra e alltid kul :)

• Mycket engagerad
    152 inlägg
    28 december 2010 19:18

Får jag också vara med? Blev plusmedlem idag och hittade denna supertråd!

• Engagerad
    82 inlägg
    28 december 2010 19:31

jag har tappat motivationen, råkat gå upp mina kilon igen och nu vill jag ner dem plus några till så jag når min målvikt!

• Nykomling
    2 inlägg
    28 december 2010 20:18

Jag vill också vara med! Tänkte ändå väga in mig den 3 jan!

• Nykomling
    2 inlägg
    28 december 2010 20:18

Jag vill också vara med! Tänkte ändå väga in mig den 3 jan!

• Mycket engagerad
    330 inlägg
    28 december 2010 22:06

Tråden växer så att det knakar. Nu är vi 55 (!) st som vill vara med och kämpa ihop. Snart kommer den nya tråden upp. Är det nån som vet om man kan skicka meddelanden till varandra här? Tänkte att jag skulle skicka en "påminnelse" till alla som anmält sig när jag lägger upp den nya tråden. Deltagare: Alerta Artemis babs2 Carina70 chef ego79 emma83 empria Ewilia fabiole fannyang gottis57 gunillav Hanssont Havet hundvan Inkku Jodine karin81 Karolcia Liinsan lillam82 linamia Madene Malinni MammaEva mammut mariacomey mariewe Matilda8 melynta metda miac Michiko mickiw84 Mli123 mufflon målisikte Nena123 ninni83 nittras noll sanjan Schnigel Sessa sgfhnja SKSKSK spn Sunset svan1 TheJan Therapy Triangel viopet Yrla

• Mycket engagerad
    190 inlägg
    28 december 2010 22:22

Man kan ju skicka mail o gästboksinlägg om man är plusmedlem :)

• Nykomling
    7 inlägg
    29 december 2010 02:40

Jag är med oxå om jag nu är frisk, annars hänger jag på senare... Kul att ha andra som kan motivera en lite när man känner att det blir segt =)

• På gång
    40 inlägg
    30 december 2010 11:06

Jag skulle gärna vara med på den här utmaningen om det är ok.

• På gång
    30 inlägg
    30 december 2010 12:16

Va bra det är att den här utmaningen är efter Jul & Nyår och allt, annars hade man inte haft en chans, har gått upp nästan 1 kg över julen vilket jag inte hade tänkt mig, men nu får det tusan bli ny tag! :D