Tänkte höra om några av er är intresserade av att hoppa på en viktutmaning efter nyår. Har bra erfarenhet av små "tävlingar", de gör att man kämpar lite extra på löparbandet och att man tänker efter en gång till innan man faller för frestelsen.Min tanke är att dra igång en viktutmaning här som sträcker sig över 2011. Mitt mål är att nästa nyår ska jag ha och känna mig bekväm i klänning. Det gör jag inte i dagsläget, men jag behöver många små utmaningar och peppningar på vägen, så jag hoppas några av er vill hänga på.Första deletappen har invägning måndagen den 3 januari och håller på fram till söndagen den 13 februari. Det är 6 veckor och sen drar nästa etapp igång, 6-8 veckor för varje etapp, hela 2011.Vill man så kan man naturligtvis vara med på ett par etapper, vi kör en anmälning inför varje etappstart.Så, vem vill haka på Viktutmaning 2011 - Etapp 1, fin till Alla hjärtans dag?
Mycket engagerad
330 inlägg
Hej! Jag är, liksom Sessa, Ewilia och Theraphy med i The Biggest Loosers Light (även kallad "Tävlingen") och ser inte heller någon motsättning i att vara med Viktutmaning 2011 också. Tvärtom! Jag har mina invägningar på måndagmornar. - Är det okej Mufflon? Hoppas det! För jag vill, som sagt, väldigt gärna haka på här också! Spännande!
Hej ja är gärna med. Jag ska köra stenhårt då efter den 3 januari har jag tänkt. hälsn yrla
Jättekul att vi blir fler och fler hela tiden, det är inte för sent att anmäla sig. Invägning sker 3 jan. Jag kommer dra i gång en ny tråd som heter Viktutmaning 2011 - Etapp 1, fin till Alla hjärtans dag där vi kommer att köra själva utmaningen. Det för att den här tråden är så lång som den är redan nu. I den nya tråden rapporterar man sin vikt varje vecka och varje söndag kommer en sammaställning och resultat, vem som har gått ner mest den veckan. Det spelar ingen roll vilken dag man väger sig, rapportera in den dag du väger dig och sen sammanställer jag på söndagar för det är då jag har tid att sitta och skriva ihop det. Nya tråden kommer på onsdag el. torsdag nu i veckan, vill inte lägga upp den för tidigt för då trillar den bara ner i listan bland alla nya inlägg. God fortsättning allihopa!
Ja det skall bli skoj att komma igång i for sig startar jag jo redan imorgon men där är en bra bitt att vandra ändå... Tycker det låter bra så som du har tänkt det... kram Cee
Oj oj oj, nu har julen passerat och vågen visar +1 kg. dax att ta sig i kragen!!! Om det är någon som har tid och lust så får ni gärna peppa mig gärnet, har förmågan att haka på saker och helt plötsligt så rinner det bara ut i sanden.
Låter som en bra utmaning för mig, jag vill gärna vara med! Har njutit lite mer än vad jag hade tänkt av maten nu i jul så jag och sambon bestämde, att efter nyår är det skärpning igen. Har redan gått ner trettio kilo senaste halvåret (men säkert upp 2-3 kilo nu i jul..har inte vägt mig och tänker inte göra det förens den 3:e januari) Men min förhoppning är att nå målvikten på 52 kg till min födelsedag...dvs den 13:e februari :-)
Hej! Jag vill också gärna vara med! Det låter som en bra motivation :)
Jag vill vara med! :) Vilken bra idé!!
hej jag vill jättegärna va med. Nu ska jag ta tag i mina kilon. Vore roligt o få komma i nån klänning som är snygg o inte som ett tält. hälsn yrla