Tänkte höra om några av er är intresserade av att hoppa på en viktutmaning efter nyår. Har bra erfarenhet av små "tävlingar", de gör att man kämpar lite extra på löparbandet och att man tänker efter en gång till innan man faller för frestelsen.Min tanke är att dra igång en viktutmaning här som sträcker sig över 2011. Mitt mål är att nästa nyår ska jag ha och känna mig bekväm i klänning. Det gör jag inte i dagsläget, men jag behöver många små utmaningar och peppningar på vägen, så jag hoppas några av er vill hänga på.Första deletappen har invägning måndagen den 3 januari och håller på fram till söndagen den 13 februari. Det är 6 veckor och sen drar nästa etapp igång, 6-8 veckor för varje etapp, hela 2011.Vill man så kan man naturligtvis vara med på ett par etapper, vi kör en anmälning inför varje etappstart.Så, vem vill haka på Viktutmaning 2011 - Etapp 1, fin till Alla hjärtans dag?
Mycket engagerad
330 inlägg
Jag är gärna med!
Jag hänger också med!
jag vill vara med :)
Jag är gårna med och kämpar. Fyller år i mars och den här gången är det jämt så då kan det vara kul att komma i något extra snyggt. Börjar man då direkt 3 jan så kanske man är en bit på väg i mars.
jag har tappat motivationen, jag hänger på! :)
Jag är också gärna med! 6-8 veckor är perfekt för varje etapp, så man inte tappar motivationen!
Wow! Uppdaterad deltagarlista:
chef
emma83
Havet
Malinni
MammaEva
mammut
mariacomey
Matilda8
mufflon
målisikte
noll
spn
Sunset
svan1
TheJan
Totalt 15 st. Kul att vi är så många nu. Och det är ändå en månad fram till start än.
Men vi kämpar väl på fram till starten ändå!!Matdagboken med alla er som kämpar för samma sak känns väldigt motiverande!Tack för att ni finns här!!
Jag hänger gärna på om det är ok :)
Jag hänger gärna på, har helt tappat motivationen.