Tänkte höra om några av er är intresserade av att hoppa på en viktutmaning efter nyår. Har bra erfarenhet av små "tävlingar", de gör att man kämpar lite extra på löparbandet och att man tänker efter en gång till innan man faller för frestelsen.Min tanke är att dra igång en viktutmaning här som sträcker sig över 2011. Mitt mål är att nästa nyår ska jag ha och känna mig bekväm i klänning. Det gör jag inte i dagsläget, men jag behöver många små utmaningar och peppningar på vägen, så jag hoppas några av er vill hänga på.Första deletappen har invägning måndagen den 3 januari och håller på fram till söndagen den 13 februari. Det är 6 veckor och sen drar nästa etapp igång, 6-8 veckor för varje etapp, hela 2011.Vill man så kan man naturligtvis vara med på ett par etapper, vi kör en anmälning inför varje etappstart.Så, vem vill haka på Viktutmaning 2011 - Etapp 1, fin till Alla hjärtans dag?
Mycket engagerad
330 inlägg
gunillav och Nena123, ni står nu i listan. Självklart är det ok att anmäla sig ända fram till start!
Japp! Jag hänger på! Tufft med start redan 3/1, men bra. Jag håller på att indoktrinera mig att jag inte ska gå upp över jul!!! Undrar om man ska dra igång lite vadslagning. Nej skämt åsido jag tror på att få in "tänket" ihjärnan. "vet" man att man alltid går upp i vikt över jul ja då gär man det!Nu fick jag en ide! Jag startar en utmaning - hålla vikten till 3 jan! Då kan man ju gå ner lite före jul och har då marginal att ta av under helgerna. JA så blir det!
Jag hänger gärna på! Mycket händer i år som jag måste vara i form till. Först av allt studenten och studentbalen med fina klänningar, och i slutet av året väntar en flytt till varmare breddgrader vilket betyder att jag större delen kommer bo i bikini. Men det här klarar vi tillsammans, året är långt :)
Åh jag vill jätte gärna vara med!
Det är ju några veckor kvar till den 3 januari, så det gäller att inte "tappa bort" sig på vägen. Känner att det blir lite mer motiverande när det kommer ett nytt inlägg här i forumet, så det vore kul att höra hur det går för er nu under tiden fram till start.
jag vill absolut vara med!
För mig går det sådär ärligt talat, faller gång på gång för frestelsen. Jag vill ju kunna njuta av saker ibland, men den senaste veckan har det blivit alldeles för ofta. Får försöka kompensera med massa träning, tror det är träningen jag har att tacka för att vågen på något magiskt sätt ändå pekar nedåt!
Hej!Jag hakar på. För mig går det väldigt trögt men jag vet vad det beror på. Kul idé. Är med i biggest loser så jag är på G. Tillsammans är vi starka!
Ja vilken rolig utmaning. Jag har mycket att gå ner men hoppas och tror att 2011 är året då det händer.Kul med lite utmaningar.Angelica
Vi är ett gäng som också hakar på från en annan tråd ska verkligen bli kul ! Alltid roligt med nya projekt för 2011!!