Tänkte höra om några av er är intresserade av att hoppa på en viktutmaning efter nyår. Har bra erfarenhet av små "tävlingar", de gör att man kämpar lite extra på löparbandet och att man tänker efter en gång till innan man faller för frestelsen.Min tanke är att dra igång en viktutmaning här som sträcker sig över 2011. Mitt mål är att nästa nyår ska jag ha och känna mig bekväm i klänning. Det gör jag inte i dagsläget, men jag behöver många små utmaningar och peppningar på vägen, så jag hoppas några av er vill hänga på.Första deletappen har invägning måndagen den 3 januari och håller på fram till söndagen den 13 februari. Det är 6 veckor och sen drar nästa etapp igång, 6-8 veckor för varje etapp, hela 2011.Vill man så kan man naturligtvis vara med på ett par etapper, vi kör en anmälning inför varje etappstart.Så, vem vill haka på Viktutmaning 2011 - Etapp 1, fin till Alla hjärtans dag?
Mycket engagerad
330 inlägg
Hej! Jag röstar för att det ska vara på tisdagen. :o)
Hej mufflon!!! Mig spelar det ingen roll vilken dag sammanställningen kommer.....välj hur du vill ha det. Om du vill ha all viktförändringar rapporterade samma dag.....så att du får det lite enklare att sammanställa.....det är ju ganska många som du ska hålla reda på och sammanställa. Du kanske har någon dag somdu har mer tid och sompassar dig bättre att sitta och fixa med sammanställningen.....eftersom du ska göra det STORA jobbet för tråden så får vi andra anpassa oss till det som passar dig bäst tycker jag. Ha det bra!!!
Ja det kanske är en bra idé att starta en ny tråd för varje utmaning? :) Det är väl bra med en bestämd dag när folk ska rapportera in sin vikt tror jag?
jag håller med MammaEva. eftersom du Mufflon gör allt jobb så tycker jag att du kan få bestämma saker som rapporteringsdag etc.
Jag tycker också att det är bra om du Mufflon bestämmer, eftersom du håller i tråden och gör en massa jobb med sammanställningar och så!
Hej! Mufflon: allt låter bra, med deltagarlista och vänförfrågningar. Klart det är mycket att göra nu i jultider, så ingen stress, ingen press :) Och håller med om att det är bra att starta en ny tråd inför varje ny utmaning, så det inte blir för rörigt i forumet. Jag tycker att det är en bra idé att ha en bestämd dag då alla ska rapportera sin vikt och hur det har gått. Men tycker även som föregående talare att eftersom du gör det största jobbet med att sammanställa, så kan resten av oss anpassa oss efter vad som passar dig bäst. Så att du känner att du har tid och lust med att hålla och dra i trådarna lite. Tack för ditt engagemang hittills och en superbra idé! /Malin
Jag hänger med!
Förslaget att starta ny tråd för varje etapp låter bra. I övrigt tycker jag att du bestämmer hur du vill ha det - det är du som gör jobbet och det är en del, för vi verkar bli många. Har hållit i en del såna trådar på VK och lärde mig där efter många om och men hur man kunde fixa fina tabeller via PAINT, men det tycks inte fungera här. Har du hittat något bra sätt. Jag samanställer just nu tråden "hålla vikten till 3 jan" och får dribbla och trixa en del för att få till det. Tacksam om du har något tips. God Jul och Gott Nytt År till er alla. Jag SKA kämpa för att hålla vikten över helgerna. Jag ska, jag ska, jag ska kämpa, så får vi se hur det går. Och sen blir det hårdare bandage från 3/1.
Längtar tills det här drar igång, extra pepp i vardagen är aldrig fel:)
Jag vill också vara med! =) har just skaffat plus, så känner att jag vill vara lite extra engagerad nu!