icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Viktutmaning 2011

Mycket engagerad
330 inlägg
29 november 2010 18:50

Tänkte höra om några av er är intresserade av att hoppa på en viktutmaning efter nyår. Har bra erfarenhet av små "tävlingar", de gör att man kämpar lite extra på löparbandet och att man tänker efter en gång till innan man faller för frestelsen.Min tanke är att dra igång en viktutmaning här som sträcker sig över 2011. Mitt mål är att nästa nyår ska jag ha och känna mig bekväm i klänning. Det gör jag inte i dagsläget, men jag behöver många små utmaningar och peppningar på vägen, så jag hoppas några av er vill hänga på.Första deletappen har invägning måndagen den 3 januari och håller på fram till söndagen den 13 februari. Det är 6 veckor och sen drar nästa etapp igång, 6-8 veckor för varje etapp, hela 2011.Vill man så kan man naturligtvis vara med på ett par etapper, vi kör en anmälning inför varje etappstart.Så, vem vill haka på Viktutmaning 2011 - Etapp 1, fin till Alla hjärtans dag?

• Mycket engagerad
    153 inlägg
    16 december 2010 15:16

Javisst, jag är också plusmedlem! Bra att vi kan peppa varandra!

• På gång
    30 inlägg
    16 december 2010 18:43

Ja det låter jätte bra :D Är också plus medlem

• Mycket engagerad
    330 inlägg
    16 december 2010 21:04

Wow, 30 st (!!!) som är med nu. Helt fantastisk. Har inte hunnit sätta mig in i plusmedlemskapet än, men ska försöka göra det så snart som möjligt och kolla hur vi kan utnyttja det. Det viktigaste är dock att alla som vill ska kunna vara med här, oavsett om man är plusmedlem eller inte, men vi ska naturligtvis använda alla de medel vi har nu i och med plusmedlemskapet.

• Veteran
    6812 inlägg
    16 december 2010 21:55

jag är också plusmedlem!

• 17 december 2010 06:39

Hej! Jag åker till värmen idag. Åter 1 januari. Jag ska kämpa med att inte gå upp men gärna gå ner. Så kämpa på! Tänk er att ni klarar detta! gör fina målbilder. Heja heja! God Jul och Gott Nytt År. Kram

• Mycket engagerad
    104 inlägg
    17 december 2010 07:52

Hej! Om det finns plats för en till så vill jag gärna vara med!

• Mycket engagerad
    216 inlägg
    17 december 2010 08:10

Hej! Jag hoppar gärna på!!!!

• Engagerad
    88 inlägg
    17 december 2010 09:28

Detta låter väldigt peppande! Jag hakar gärna på :D

• Mycket engagerad
    330 inlägg
    18 december 2010 04:56

Välkomna, alla som vill får haka på. Det som händer nu är inget speciellt fram tills 3 januari, mer än att vi peppar varandra att ha en så låg startvikt som möjligt :) Den 3 januari hoppas jag att alla som anmält sig väger in sig och sen får vi se vem av oss som går ner i vikt mest, procentuellt sett. Varje vecka kommer en sammanställning av allas vikter och skillnaden från förra veckan i procent. Veckans vinnare kommer att utses, alltså den som gått ner mest, och också veckans prestation, t.ex. någon som kämpat riktigt hårt eller gjort nåt bra. Där vill jag gärna ha förslag från er om vem som bör få veckans prestation. Jag tror också det gör tråden lite mer levande och att det inte bara blir viktrapportering, utan att man skriver lite mer om vad och hur man gör, vilket i sin tur kan peppa oss andra.

• Mycket engagerad
    330 inlägg
    18 december 2010 05:08

Vi är nu 36 st, och vi har snart täckt ett helt Excel-ark. Här är deltagarlistan så här långt. Många viktutmanare! Alerta babs2 Carina70 chef emma83 Ewilia gunillav Hanssont Havet hundvan Inkku Jodine Karolcia Liinsan linamia Malinni MammaEva mammut mariacomey Matilda8 melynta mickiw84 Mli123 mufflon målisikte Nena123 noll Schnigel Sessa sgfhnja spn Sunset svan1 TheJan Theraphy Triangel