Tänkte höra om några av er är intresserade av att hoppa på en viktutmaning efter nyår. Har bra erfarenhet av små "tävlingar", de gör att man kämpar lite extra på löparbandet och att man tänker efter en gång till innan man faller för frestelsen.Min tanke är att dra igång en viktutmaning här som sträcker sig över 2011. Mitt mål är att nästa nyår ska jag ha och känna mig bekväm i klänning. Det gör jag inte i dagsläget, men jag behöver många små utmaningar och peppningar på vägen, så jag hoppas några av er vill hänga på.Första deletappen har invägning måndagen den 3 januari och håller på fram till söndagen den 13 februari. Det är 6 veckor och sen drar nästa etapp igång, 6-8 veckor för varje etapp, hela 2011.Vill man så kan man naturligtvis vara med på ett par etapper, vi kör en anmälning inför varje etappstart.Så, vem vill haka på Viktutmaning 2011 - Etapp 1, fin till Alla hjärtans dag?
Mycket engagerad
330 inlägg
Mycket information så här på morgonen. Har skapat en grupp som heter Viktutmaning 2011, vet inte om grupper är en ren plusfunktion eller om alla kan se och vara med. Ska försöka komma fram till hur det funkar och hur vi kan använda den, men nu finns den där i alla fall, så ni som vill kan ju gå med :)
Jag fick en tidig julklapp av min man igår, ett wii fit så nu ska jag verkligen satsa på denna utmaningen. Känns som en nystart nu, avslutar min utbildning till sjuksköterska i januari och har dessutom fått nytt jobb samt försöker få till barn nummer två i skaran...... !
Grupper kan endast plusmedlemmar använda sig av, så jag hoppas utmaningen även kommer använda sig av forumet! :)
Jag är inte plusmedlem så jag kan inte vara med i en grupp... Är det möjligt att vara med ändå? Skulle vara grymt peppande att känna att man kämpar tillsammans med några andra och inte helt själv...
Har anmält mig i gruppen för säkerhets skull har köpt PLUS, men du kanske måste bestämma var utmaningen ska vara. På Forum eller som grupp.
Jag har oxå plus men det är ju roligare om alla kan vara med så forumet blir väl bra?
Jag har inte Plus, och tänker nog inte lägga några pengar på det. (Som student måste man ju vrida och vända på slantarna som det är :P) Så jag tycker ju självklart att det hade varit trevligt om vi tog det i forumet.
Jag håller med föregående talare. Jag skulle bli väldigt glad om det hölls till forumet. Är student och kan/vill inte lägga pengar på plusmedlemskap...
Samma sak med mig, har inte plus. :)
Hej. Utmaningen kommer ligga kvar här på forum, eftersom inte alla har plus och de som inte har plus inte kan använda grupperna. Tänkte nästan att jag startar en ny tråd när utmaningen drar igång, i och med att denna tråd börjar bli ganska så lång redan. Självklart är alla välkomna, vare sig man är plusmedlem eller inte! Kommer en uppdaterad deltagarlista i slutet av veckan igen, har inte hunnit med det nu, håller på och flyttar mitt i julstressen, så det är lite mycket just nu. Men innan jul kommer en ny deltagarlista, och jag försöker också skicka ut vänförfrågningar till alla som anmält sig, men jag ligger lite efter även där. Ny ordningsfråga då: Vill ni ha en sista-dag varje vecka när man ska ha rapporterat sin vikt, t.ex. tisdag, och så kommer resultatlistan på onsdagen. Eller ska vi köra en resultatlista varje söndag för veckan som har varit? Förslag och åsikter, tack :)