Tänkte höra om några av er är intresserade av att hoppa på en viktutmaning efter nyår. Har bra erfarenhet av små "tävlingar", de gör att man kämpar lite extra på löparbandet och att man tänker efter en gång till innan man faller för frestelsen.Min tanke är att dra igång en viktutmaning här som sträcker sig över 2011. Mitt mål är att nästa nyår ska jag ha och känna mig bekväm i klänning. Det gör jag inte i dagsläget, men jag behöver många små utmaningar och peppningar på vägen, så jag hoppas några av er vill hänga på.Första deletappen har invägning måndagen den 3 januari och håller på fram till söndagen den 13 februari. Det är 6 veckor och sen drar nästa etapp igång, 6-8 veckor för varje etapp, hela 2011.Vill man så kan man naturligtvis vara med på ett par etapper, vi kör en anmälning inför varje etappstart.Så, vem vill haka på Viktutmaning 2011 - Etapp 1, fin till Alla hjärtans dag?
Mycket engagerad
330 inlägg
Jag tänker göra enligt följande modell: Första gången så väger jag mig och rapporterar in min aktuella vikt på söndags morgonen den 2 januari. - Bara så jag kommer med i viktlistan från start. ; ) Men efter det så kommer jag sedan fortsättningsvis att rapportera in min "måndags-vikt" så som jag har som målsättning att göra. = ) - Tror nog att det kommer att funka rätt okej så, eller vad säger du Mufflon? Gott Nytt ViktminskningsÅr till er Alla!!! önskar / Artemis
Det låter som en bra modell tycker jag. Du kan till och med vänta till måndag den 3:e att lämna in startvikt. Eftersom jag har satt det som startdatum kommer jag lägga ut startviktslistan först på måndag. Men efter det kommer listorna komma på söndagar. Första veckan blir alltid lite krånglig så här, men det är inte så mycket att göra åt.. Gott nytt år!
Bra fråga. Vi säger 12.00 så har jag dagen på mig att sammanställa och är inte låst till att alltid göra det kvällstid... Håller på och skriver ihop rapporteringstråden nu, så jag skriver med den tiden där.
Tänkte ha lördagmorgon som vägdag....jag vet...fredagsmys och allting! :-). Men det borde ju inte spela någon roll eftersom det kommer bli likadant varje vecka. Vägde mej i morse så det får bli min startvikt. 93.8 kg. Räcker det att jag skriver här eller kommer du starta en ny tråd som jag måste skriva i också? Tack för ditt engagemang! :-)
"tjuvvägde" mig i morse - det var inte kul, men väntat efter lite utsvävningar i går kväll och i natt. Idag blir det hårda bandage och sen gör jag nog en startinvägning i morgon, kan ju vara bra att ha lite extra att ta av. Ha-ha!!! Gott Nytt År på er och God jakt på kilona!
Jag är lite i sista minuten, men jag vill jättegärna vara med! :)
Jag hänger absolut på.. tredje är ju på måndag och då hade jag ändå tänkt att köra igång.
Jag hänger på-
Jag vill gärna vara med! Det är min första dag här på matdagboken. Så jag vet inte om jag måste göra något för att kunna vara med...
Jag hänger gärna på men vad är utmaningen? biggest looser, eller :-) Upp till var och en?