Jag har gått upp 4 kg på min honeymoon ( 9 veckor ) och ska nu ta dessa innan jul. Är någon med och känner sig peppad att ta några kilon till jul så haka på så sporrar vi varandra. Vägdag tänkte jag att vi har på onsdagar och då skriver ni in er vikt här så noterar jag dagsformen. Jag kör PF / periodisk fasta ) och LCHF kost och tränar en hel del och nu j-klar ska jag ta de sista envisa kilon som sitter som berg! Deltagare:Nuvarande vikt: Förra veckans vikt: Målvikt 24/12: Viktförändring: Flodis67.... 61,1kg ............61,5kg...................61kg.............-0,1kg (- 11 kg ) Ilinis..........56,2kg...............56,5kg..................53,5kg..............-0,3kg ( -2,2kg ) Karanna.....61kg............60,6kg....................57,0kg.............+0,4kg (+0.1 kg ) CamillaQ....76kg............76,2kg....................65,0 kg............-0,2kg (-1,7kg) NikkiLee...77,1kg............78,2kg...................70,0kg...............-1,1kg ( -5,6kg) Hemine94..65,7kg.............65,3kg....................58,9 kg..........+0,4 kg (+1,2kg) Ianne........60,2kg.............61,5kg..........................................-1,3kg Neleh........68kg.............67,5kg...................63,5kg..............+0,5kg ( -0,6kg ) Anza..........74kg............73,4kg.....................69,7kg..............-+0,6kg ( -1,4kg) :)..............69,4kg............69,6kg.....................66kg...............-0,2kg (-1,6kg) Zicka.........77,1kg.............77,2kg........................................-0,4 kg (-2,1kg ) Camrut......75,4kg.............77,3kg..........70kg............-1,9 kg(-5,4kg) Madde65....62,6kg...........63kg...............................-0,4kg(-4kg) Afosini.......88,1kg...........98,1kg...............68kg.........-1,0kg(-1,5kg) Lisa69...... 63,5 kg...........65.2 kg............... 59 kg.....-1,7kg(-2,5kg ) Veckans utmaning: 2 minuter planka per dag och 10 burpees per dag! Planka och burpees are the shit!!!!! Veckans matutmaning: Ät så ren mat som möjligt, undvik allt som är processat och allt som är halvfabrikat. Undvik socker och vetemjöl och känn efter hur kroppen mår. Drick en grön smoothies om dagen, använd er av spenat, broccoli, banan, kiwi, brysselkål, gurka m.m mums! Månadens utmaning! Tänk på att handla ekologiskt när du är i affären! Carpe Diem!
Veteran
1732 inlägg
Tack Madde65. Imorse visade vågen 76,6kg Mao -1,1kg sedan igår!! Wooopwooop! Red en häst & joggade en runda!
Vikten still sedan igår. Joggade en runda & tränade hästen för tränare i 1h, puh!
Segt här, -0,2 kg.
+/-0kg
Det går väldigt segt här. har tappat lite inspiration. sen e det en väldigt massa julbord på gång, jag kommer inte klara mitt mål till december. Jag känner att jag inte orkar vara så aktiv. jag kommer lämna min vikt men sen e det inte så mycket mer tror jag. Ni får avgöra om jag ska vara kvar. annars ta bort mig.
Här går det också sådär nu, står i alla fall stilla den här veckan. Mannen har varit borta på kurs hela veckan och barnen och jag varit själva hemma. Har inte kommit i väg på några träningspass den här veckan och promenaderna har blivit lite mindre också. Har passat på att baka en del och även ätit tyvärr. Känns inte som jag kommer klara utmaningen men kämpar på i alla fall, det är ju ett par veckor kvar till jul. Nu ska jag ut och pulsa en sväng med hunden, har kommit massor snö här så motion har jag fått genom att skotta i alla fall. Känns inte som vi är så många kvar på den här tråden eller? Pepp till er som är kvar!!
Oj oj oj jag har inte alls glömt bort er utan trodde ingen var kvar här inne på tråden då jag inte fått något mejl om att någon aktivitet, konstigt! Lägger in vikterna imorgon på er alla! Jag väger 61,1 kg och har fixat min Detox galant. Jag körde strikt i 19 dagar och nu har jag endast lagt till fisk & skaldjur i min kost, annars kör jag på som vanligt! Jag tränar 6 dar/ veckan, bakar som en galning MEN äter bara det jag får äta dvs rawfood godis och det andra är till resten av familjen. Idag gjorde jag egna praliner i en silikonform som blev såå fina. Jag använde mig först av mörkchoklad som jag fyllde knappt halva formen med sedan fick det stelna. Därefter la jag en halv rostad hasselnöt i och en klick nutella, så fick det stelna sedan fyllde jag upp resten med vit choklad. Åhhh vad fina de blev och såå goda enligt kärlekarna! Vi har vinter här på Cypern, en del regn en del sol och +20° på dagarna. JUlstämningen infinner sig här och jag har julpysslat en hel del! Imorgon blir det beachträning och det ska bli sol som tur är för just nu öser regnet ner! Kram om en skön kväll/ Helena
Jag har varit inne i en lite till och från fas med mkt på jobb och privat. Gick upp lite men är nu på väg åt rätt håll. 74kg
Ja förra veckan blev bra med motion de första två dagarna sen blev min dotter sjuk & vi var bara hemma. Nu är hon sjuk igen & det blir inte samma tryck i träningen, den blir liksom inte av när man först måste ta hand om hästen på kvällen & sen är ju klockan 22! Men ska inte klaga, vägde 75,8kg i söndags eftermiddag!!
72,9 jippie äntligen en två nu kör vi!