icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Bröllop 2013

Engagerad
53 inlägg
24 november 2012 09:56

Detta är en ett forum för alla som vill gå ner några extra kilon till den stora dagen. Jag själv ska gifta mig sommaren 2013 och har en övervikt på nästan 26 kilo!! Så, tjejer och killar som också ska gifta sig 2013, eller om ni ska gästa ett viktigt bröllop 2013, detta är stället där vi peppar varandra. Kom med mattips, motivationstips, träningstips, och varför inte....diskutera bröllopsplaner! Det är alltid lättare när man är några stycken som peppar varandra, på så sätt är det enklare att hålla sig på banan! Det spelar ingen roll om du har 26 kilo att gå ner, som jag, eller om du bara vill gå ner de där 2 sista för att klänningen ska sitta perfekt! Här är alla välkomna! NU KÖR VI!

• Mycket engagerad
    301 inlägg
    4 april 2013 14:18

Haha ja den där slipsen var inte att leka med, undrar vart den tog vägen egentligen, Gustav gav den ju till Linus men jag kan inte påminna mig om att jag såg slipsen när vi sorterade bland hans saker.

• Mycket engagerad
    248 inlägg
    5 april 2013 08:40

Thea77: Vilket fint sätt att få med din bror i bröllopet.

• Utmärkt medlem
    657 inlägg
    5 april 2013 12:42

När jag gifte mej hade ja den brudbukett ja alltid hade önskat...ÄNGSBLOMMOR vi gifte oss i våran trädgård en strålande sommardag och de va ju tur för jag ville vara barfota...... allt bara blev sååååå bra.

• Utmärkt medlem
    657 inlägg
    5 april 2013 12:43

OJJ....NU SÅG JA ATT DE VA FÖR DOM SOM SKA GIFTA SEJ ;)

• Mycket engagerad
    248 inlägg
    5 april 2013 13:15

Haha mumma det gör absolut ingenting. Det är bara roligt att höra hur andra har gjort och få inspiration =)

• Mycket engagerad
    301 inlägg
    5 april 2013 17:00

Bollis: Tack, det känns rätt att göra så, det är en oerhörd sorg för mig att inte ha honom med mig på bröllopet.