Vi kör vidare på "7 veckor kvar till sommar"-stuket och drar på med ett sommarrace! Kan vi äta sunt och motionera även under sommaren? Klart vi kan! Och det börjar bli dags att bevisa det, främst för oss själva! Samma regler som innan: Alla är välkomna, oavsett mål. Alla jobbar utifrån sin egna målsättning, efter sina egna förutsättningar och i sin egen takt. Tillsammans pushar, gnäller och inspirerar vi. Vi kör 8 veckor, slutdatum: 13 augusti. Varje söndag publicerar jag tre veckomål att uppnå under kommande vecka. De som vill hakar på och rapporterar/utvärderar här i tråden, och i övrigt vill jag se diskussioner utav bara f-n! ;) Välkomna, gamla som nya sötnosar! Nu kör vi!
Mycket engagerad
286 inlägg
Härligt Thyndra, stort GRATTIS! Lite ätardag idag inför min pulverperiod nästa vecka, sambon bävar för kommande humörsvängningar... Men han är van, stackarn, han har lärt sig att det inte spelar nån roll hur många gånger han säger att jag är fin som jag är. Eller ja, spela roll gör det ju, men det är ju inte för hans skull jag vill bli slimmare ;) Hemgjord pizza har jag kalasat på idag, så gott! Ha en fortsatt trevlig helg på er!
Den 20 juni skrev jag i den här tråden Dagens vikt är 95 kg och jag ska vara under 90 innan sista juli! . Nu visar vågen 83 kg, alltså har jag tappat 12 kg under denna tiden. Nu satsar vi vidare mot nya mål. :)
Ja... Eh... Jag har inte nått nåt alls. Bättre lycka i nästa tråd!
Grattis Kimsi!!!!
Tack för en superrolig utmaning med er sötnosar! Mitt mål var att minska och släppa pressen av mathetsen. Sjukt skoj att jag faktiskt lyckades till stor del, har minskat en del i cm o kroppen har omformats. Hetsen har lagt sig :) Idag lyxar jag till det med bakad potatis med räkröra, sista dagen med riktig mat på ett tag ;)
Jag är så glad för att jag äter och inte kör på pulver längre, jag är så trött på detta pulver :) Lite svårare att veta vad man ska ta med sig i matsäck bara.