icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Viktutmaning 2011

Mycket engagerad
330 inlägg
29 november 2010 18:50

Tänkte höra om några av er är intresserade av att hoppa på en viktutmaning efter nyår. Har bra erfarenhet av små "tävlingar", de gör att man kämpar lite extra på löparbandet och att man tänker efter en gång till innan man faller för frestelsen.Min tanke är att dra igång en viktutmaning här som sträcker sig över 2011. Mitt mål är att nästa nyår ska jag ha och känna mig bekväm i klänning. Det gör jag inte i dagsläget, men jag behöver många små utmaningar och peppningar på vägen, så jag hoppas några av er vill hänga på.Första deletappen har invägning måndagen den 3 januari och håller på fram till söndagen den 13 februari. Det är 6 veckor och sen drar nästa etapp igång, 6-8 veckor för varje etapp, hela 2011.Vill man så kan man naturligtvis vara med på ett par etapper, vi kör en anmälning inför varje etappstart.Så, vem vill haka på Viktutmaning 2011 - Etapp 1, fin till Alla hjärtans dag?

• Utmärkt medlem
    657 inlägg
    9 januari 2011 10:48

HEJ HEJ....... har på en vecka gått ner 7 kg med hjälp av VLCD.....vet att man går ner mycket första veckan men detta hade ja inte räknat med....men jättekul !!!!från 120kg till 113kg..känns jättebra !!!