I hemmets trygga vrå
Hamnade i soffan med ett glas vin och lite ost. Ser ett inslag med Anja och tårarna lät inte vänta på sig. Vilken person, vilka starka känslor hon visar. Vilken förebild. Livet är skört, det förstår man inte minst av vädret som är utanför...