Nervös...
Jaha, då är det söndag. I morgon så startar jag...
Det ska bli så kul med vårat tävlingsmoment! Biggest Loser light! Roligt att det är några som hakat på. :)
Så i morgon så ska jag väga mig och mäta mig.
Sen ska jag göra ett styrke test.
Och jag ska fotogr...