ny vecka nya tag
jaha så var det ny vecka igen och nu måste jag se nån ändring i vikten snart för annars hamnar jag under det gula strecket... och blir bortvald..
idag uppmanar SL att man inte ska ta sig till jobbet om man inte behöver.. ja jag har ju gångavstånd men va...