Kylslagna promenader!
Här har varit kallt hela helgen eller egentligen hela vintern. Kommer inte ihåg att vi har haft så ihållande kallt de senaste vintrarna. Förut hade jag en gräns vid -16 att gå mina promenader men för att inte bli galen (det känns så om jag inte f...