Totalt kaos!
Jag hamnade i tågkaoset imorse.
Stockholm + 25 minus + kollektivtrafik = värdelöst!
Jag vände hem. Skönt ändå. Jag tänker inte göra annat än att gå hemma och mysa idag. Tänk; när till och med nyheterna uppmanar en att stanna hemma. Då får m...