Ingen älg!
Idag på morgonpromenaden var jag förberedd med både glasögon och den riktiga kameran. Då såg jag naturligtvis ingen älg.
Igår morse när det var jättekallt, bestämde jag mig för att låta glasögonen vara. De blir både kalla och immiga. Då såg jag e...