Det snöar och snöar
och jag vill inte ha mera snö, det finns alldeles tillräckligt ute redan.
Temperaturen är i alla fall bättre än igår, idag håller det sig kring -10 grader.
Igår kväll när vi kom hem från kompisarna hade vi ca -22 grader, fy vad kallt det var.
Planeringen a...