Prinssestårta ,Ångrade mig rejält och fick en stor ångest, Förlåt ^^ <3 !
Oh gu så go Richard var igår, när han hade tänkt på mig, de är så att jag fyller 24 den 23/3 . Jag åkte ju med Mamma samma buss som hon tog hem till Hallstavik,så jag passa de på att träffa henne och fler i familjen när jag endå inte hade jo...