Vilodag/ minus 5 Kg
[FET] Det blir ingen träning i dag[/FET] då jag fotfarande oni i mitt skulderblad efter förra träningen då jag tog i för mycket med maskinerna som har tyngder sen gjorde jag ett Esay Line pass efter det... Och efter som det är en gammal skada som ha...