En vecka gjord!
Andra veckan, tycker att førsta veckan gått skapligt, det enda ær att jag måste planera och laga maten mer i førvæg.. har blivigt slarv med riktiga måltider! Træningen dæremot kan jag inte klaga øver, 12 træningspass på 7 dagar! Vi får s...