Dag 2.8-2.10
Storstadsbarnbarnen blir rätt trötta av den syrerika luften på landet … men innan dess knäcker dom utan prut en gammelmor … Men det är vansinnigt roligt att tumla omkring i snön med småbarn och hundar … trots att jag känner mig som en sjöko,...