"Lördag=Ätardag"
[FET]MÄTT[/FET] Mm kan inte påstå att det hållits igen på intaget idag..Lite tressad över detta men samtidigt så har jag hållit min överenskommelse med mig själv om att ha en ätardag/syndardag i veckan. Idag blev synden en kardemummabulle...