Elefanter och trasig bil
Var o tränade igår - första gången sen mitten av december. Jag har ju flyttat från Gbg till Sthlm här under december och har först nu landat såpass att jag fixat träningskort och nu också kommit iväg. Men det fick ju bli aerobics igår pga att d...