Guldstjärna till mig****
I går var vi på avslutning av en föräldrakurs i skolan. Där hade dom dukat upp "fika" som passade både barn och vuxna. 1 stor skål med blandgodis, 1 stor skål med gelé hallon, "damsugare", chokladbollar och drickor. Jag var så otroooligt suge...