Förstår verkligen inte!
Denna veckan har varit helt underbar! Gått mycket "tränat" afrodans, inte ätit NÅGOT på jobbet! Enda felsteg denna veckan 2 nävar popcorn i förrgår o en liten näve chips igår+ 2 colaflaskor! Trodde verkligen på en viktminskning!!! Inte att ja...