lördagförmiddag
tog sovmorgon idag för inget speciellt inbokat för dagen. har precis ätit äggfrukost och så småningom ta en promenad till mitt gamla jobb och lämna en salamikorv till en kollega.. ingen lång promenad... ca 1 km men bättre än ingen alls... tillbak...