Dag 2 o 3
Ja igår var det dag 2 på mina 3 träningsveckor. Den gick väl relativt bra men hann inte med någon träning. Var skitledsen igår av många olika anledningar men jag klarade av att inte tröstäta... Idag är det dag 3 och en bättre dag. Kanske. I...