måndag lunch
så nu har jag börjat min vanliga arbetsvecka så nu rullar det på som vanligt fram till sportlovet. ska försöka tänka efter hur jag äter varje dag.. idag blev det bra i skolmatsalen.. vi har mycket grönsaker men jag är ju lite kräsen också.. men...