söndagkväll.
och jag ligger helt trött i min säng med datorn i knäet. lyssnar på melissa horn, snart sovdags =) har jobbat hela helgen. cyklat runt i denna stormen i tio timmar. det är strongt. i morse var jag ute och gick en timme vid havet, det var knappt ja...