Stegsamlandet fortsätter
Sambon tror inte på min godisteori, enligt honom är allt godis gott, men där kan jag inte hålla med för det finns vissa som jag inte skulle komma på tanken att äta. Idag har det varit fullt upp på jobbet, jag har fått undan en hel del av jobbet s...