Vaccination!
Idag har ja varit nere o tagit sprutan o ju har ja ont i min arm o känner mig hängig! De tråkiga e att de går ner i vänster skuldra oxå vilket e ännu jobbigare! Men men de går ju över! :) När ja kom hem efter vaccinationen o en fika på 3 ti...