Lördag
Ja vad göra idag? Sitter vid köksbordet o sippar på mitt kaffe..... Mellansonen redan dragit ut till kompisar,yngste sonen deklarerat att idag är han ledig,skall gå i kallingarna och ligga i sängen o vila hela dagen! 9 år! Ja jag säger då det!...