DAG 3 - gikt och livet
God morgon! Jag startar nu dag 3 av mitt nya liv :D spännande igår hade jag ont ont ont i stortå leden, gikt sa mamma och pappa som råkar vara läkare båda två... voltaren och sömn. Jag har haft det en gång innan, ganska precis ett år sedan,...