Gud va ja mår bra!
Trots att ja ställde mig på vågen i morse o gått upp 4 hg så känner ja mig peppad o laddad o kommit i nåt gött slags flyt! Gått nästan 50 min varje dag ibland mer! Men tyvärr har ja haft problem me kcal o sraffas me just de promenader för att...