Fredagsmys och receptsökande
Nästan en vecka med LCHF. Känns faktiskt riktigt bra! Idag tränade jag Sh`bam - ett danspass på SATS, och det kändes mycket bättre än i tisdags. Kroppen kändes inte lika tung, men kondisen är fortfarande lång från i topp. Imorgon kommer mina...