7:e dagen!
Idag e jag inne på min 7:e dag, Och det känns fortfarande bra, Har hållit mig inom min Kcal nivå under hela tiden, och så även idag... Men idag ska jag unna mig lite, Så gick runt i affären och letade något gott att ha som efterrätt idag efter...