kaffe mot grönt te
nu har jag gått fyra dagar utan kaffe och jag har inte ens ont i huvudet:-) jag trodde att det skulle bli mycket svårare eftersom jag har vart en riktig kaffetunna ( c:a 5-7 koppar om dagen) dock känner jag att magen är lite trögare än vanligt. men d...