Deppig helg...
Ibland kommer känslorna ikapp en. det finns ju en anledning till att jag "tröstäter". Den här helgen gick inget vidare. Jag har haft en överhängande känsla av ensamhet, meningslöshet och rastlöshet. Jag har inte känt typ -Nä nu jäklar frossar j...