Fetma o forskning.....
Jag såg ett program igår på tv om fetma och forskning....de har upptäckt att våra hormoner (tror jag det var) påverkar mer än vad man trott. Överviktiga människor har sällan en riktigt stark hungerkänsla men heller inte riktig mättnadas känsla...