Godmorgon
Idag har jag beslutat mig för att försöka ignorera min förkylning. Den har fått en vecka på sig att försvinna och det tycker jag kan räcka. Nu vill jag ha tillbaka lite av kontrollen över min dag. Så jag började med att elda, det skulle jag kans...