Blås dag, första turen på mopden med
Det blåste inte lika mycket som idag men det kom mellanvarven riktiga vindbyar och kallt var det med Åkte till mina föräldrar runt 11 och kom hem innan 18 Det var underbart att få ut mopeden igen Det blir lite frierare men självklart ska jag vara ute...