Helg!
Min huvudvärk försvann, fotbollslaget vann med 10-0 idag (jag stod över pga tidigare sjukdom), solen har tittat fram, mamma lagade underbar mat, jag dricker rödvin och ikväll ska jag ut med två av mina absolut bästa vänner och dricka öl, för det...