Orolig
Det var ju fest i lördags.. jag blev jättesjuk framåt kvällen. Jag drack inte mer än jag brukar och åt inte mindre än jag brukar innan en fest men ändå blev jag så hemskt sjuk. Jag slutade dricka runt kl 21 och när vi kom fram till klubben vid 2...